9 december. Bara för att.

För att jag precis vinkat av min fina kloka Beccis som har varit här och ätit tomatsoppa. På en måndag.

För att jag har köpt finaste kuddarna billigt på Indiska-rean.

För att jag bor på Örebros mysigaste 33 kvm och liksom kan stanna här jämt.

För att december är mysigt och jag gillar att börja varje dag med julkalendern som om jag fortfarande var 10 år.

För att jag har uppspel i morgon och inte ska bli nervös bara för att jag står på en stor scen i en stor konsertsal med endast en pianist som backar upp mig. Mottot kommer vara KÖR BARA! Var snygg i strålkastarljuset! Take a chill pill, no need to be shaky! Det ska bli kul! TAgGA TAGGA TAGGA!!!

Bild 2013-12-09 kl. 21.36 #3

Erkänn sjukt fin kudde?? (Var tvungen att härma dig Sofia…)

Kommentera

