31 oktober. One day

Imorgon flyttar jag in i min allra första egna lägenhet. Jag är så himla taggad och exalterad!! Vet inte hur länge jag har sett fram emot den här stunden, att ha mitt egna place där jag får inreda och ha det precis så som jag vill. Där jag går efter min egna äta-plugga-sov-klocka.

Just nu är jag helt besatt av inredningsbilder på Pinterest. Jag tänker mig typ att en dag ska jag ha ett sånt här fint kök. Tänk er ett kök på 33 kvm istället för en hel lägenhet inklämt på 33 kvm?

84fa75a93e8c24dc1c6e0a8b8acd04f4

Den dagen hoppas jag även att jag har en sån där gosig varelse vilandes i sängen.

34c0aacc2e394af134cedc1344b2e9f4

One day… Men nu är jag mest glad att jag har min egna lilla lägenhet!! Tjohoo!!

Kommentera

