17 september. Enkel, vacker, skön.

Vill bara hylla Monica Z-filmen och uppmuntra er alla att gå till biosalongerna på direkten för att se den. Så himla snyggt gjord, bra musik och bra skådespel.  Om jag fick erbjudandet om att åka med tidsmaskin till 60-talet skulle jag åka dit på direkten. Hej snyggaste tiden??? Jag önskar verkligen att jag också fick uppleva 60-talet med dess fina bilar, kappor, mustascher, klänningar och frisyrer. Vad har 2013 i jämförelse??

Alltså har jag nu fått lite dille på Monica Zetterlund och det är hon som ljuder i mina öron när jag sakta cyklar genom stan. Dvs när jag inte lyssnar på medeltida gregoriansk musik, vilket jag inte gör så ofta eftersom jag är så dålig på att göra mina läxor….

 

 

2 thoughts on “17 september. Enkel, vacker, skön.

  1. Frida Dam skriver:

    2013 HAR HIPSTERS! Med mustascher, kappor, cyklar och hipstermössor. Duger utmärkt tycker jag!

    • Karin skriver:

      Alltså, mjo jag kan hålla med dig där. Men ändå inte. Hipsters kommer aldrig slå 60-talister. Hipsters känns så uppstyrda i jämförelse… På 60-talet var det mer naturligt 🙂

Kommentera

