31 augusti. She’s alive – she’s in Orebro.

HEJ och VÄLKOMNA till Örebro. Numera basen för denna kära blogg.

Här försöker jag lära känna staden som ska vara mitt hem de närmsta fem åren. Här är jag ”nystudent” (för man får inte kallas nolla längre) och här lär jag känna en massa himla sköna människor med alla möjliga dialekter genom namnlekar och skattjakter.

Igår var jag på den roligaste festen typ någonsin. Färgfest! Jag och de rosa (musiksektionen) dansade så svetten rann och det var så HIMLA kul!
Jag försökte ta lite bilder där inne på Kåren. Det blev typ en bra bild. Iphone, mörk lokal, dålig blixt och dansande människor ger inte den ultimata skärpan…

Nu ska jag vidare på maskerad. It’s a busy life, nystudentlivet.

IMG_8179 IMG_8187 

Kommentera

