21 augusti. Pretty little liar.

På söndag flyttar jag till Örebro!!! Trallallaaa!

Och nu, min lediga vecka innan flytten, har jag verkligen hundra bollar i luften. Putsa skor, sortera noter, slå hål i noter, sätta in noter i pärmar (evighetsgörat nomba one), packa ner saker i flyttlådor, välja ut kläder, tvätta kläder, sälja kläder,  göra klart fotoalbum, koka äppelmos, spara bilder på hårddiskar, se för många avsnitt av Pretty little liars, lösa mordgåtor osv osv

Ja, Pretty little liars. Jag var lite skeptisk till serien i början då den är väldigt amerikansk, teen drama och ytlig. Men sen visade den sig vara sjuukt spännande. Jag måste bara fortsätta med nästa avsnitt för de är sådana elaka cliffhangers.  Jag till och med känner mig som en karaktär från serien. Tror att ”A” förföljer mig när jag ex. är ute och cyklar.   Eller när telefonen plingar är jag säker på att det är ”A” som smsar mig. Oliiiidligt spännande!!

Det blir nog bra med Örebroflytt snart. Aktivera hjärnan med lite plugg och lite mindre dödtid för serier…. Netflix var ingen bra investering…

Bild 2013-08-21 kl. 22.39 #5
Got a secret, can you keep it? Swear this one you’ll save.
Gonna lock it in your pocket, taking this one to the grave.
If I show you, than I know you won’t tell what I said.
Cause two can keep a secret, if one of them is dead. 

One thought on “21 augusti. Pretty little liar.

  1. Emma skriver:

    jag och simon har varit såååå fast i denna serie! kände precis som du men sen sögs man in… 😉

Kommentera

