10 oktober. En elefant balanserade

Jag skulle bakat chokladbollar med mina muettorflickor (muttor hehehe) men missade själva bakningsprocessen eftersom en fiolbyggare ringde. Men för det var jag med på myset och hjälpte helhjärtat att äta upp dessa framför en komedi i Jonnas rum. Me like!

Så med Miles Davis vid min sida vill jag ändå påstå, gud vad bra jag har det här.

Just det, om ni ville veta..  Miles Davis är min nya rumskamrat  som flyttade in i fredags. (En inflyttningspresent från Sofia). Han är gooos! Sofia är gooos!

2 tankar om “10 oktober. En elefant balanserade

  1. Fanny skriver:

    Men åhhh, skrev en kommentar men den verkar ha försvunnit. Innbörden var iaf att din elefant ser helt underbar ut (så himla stor!! Mys!!) och att jag hr sukt många fler censurerade bilder, som är.. lite väl 😛

  2. iapian skriver:

    hälsa mille davve! han ser så lycklig ut!

Lämna en kommentar