20 september. Trassel

Ikväll blev det visst sent igen.  Typiskt, jag som redan är såå trött! Men vi såg Trassel efter kvällens Idol och jag kunde verkligen inte slita mig. Vilken härlig film!

Klockren dag skulle jag vilja säga (trots gäspningarna). Jag har kommit in i något flow som innebär en massa övning varenda lediga stund. Exempelvis har jag fått värsta knäppen och övar fiol hela tiden, idag har jag övat 3 x45 minuter och jag längtar tills fiollektionen imorgon! Vad hände där?!!?!

Ja, jag gillar detta ställe. Alla fantastiskt fina människor. Man blir ju glad, även om man är så trött att man ser i kors och inte orkar sätta i linserna på morgonen (….). Men nu måste jag faktiskt sova, ska försöka orka duscha imorgon innan frukosten. Vilket jag har misslyckats med de senaste dygnen, heh.
Natti!


Fina Amanda, Ester, Emmie och Maja när vi sjöng på Collegelinjens jubileumsfirande i lördags : )

En tanke på “20 september. Trassel

  1. Alexander skriver:

    Hate to tell you I told you so but… Visst blir livet så mycket bättre än vad man tror?! Helt sinnesjukt egentligen hur man (jag) alltid oroar sig för allt. Heja oss, heja livet!

Lämna en kommentar